1. Úvodní ustanovení

  • Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro internetový obchod www.obleckypejsci.cz na území ČR, pokud tomu není uvedeno jinak. Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
  • Provozovatel obchodu: Jaroslava Nedomová, Rokycanova 279/18, 130 00 Praha 3
  • Mob.: +420 605 762 273
  • IČ: 707 57 313
  • ŽL: čj. ŽO/0708/JČ vydaný úřadem městské části Praha 3
  • Neplátce DPH
  • Nevlastníme kamennou prodejnu.
  • Registrační oznámení č. 00047593/001 ze dne 6. 6. 2013 bylo zapsáno do registru zpracování osobních údajů vedeného Úřadem pro ochranu osobních údajů.

2. Objednání zboží a služeb

  • V našem e-shopu www.obleckypejsci.cz můžete elektronicky nakupovat přímo z pohodlí Vašeho domova. Objednávat si můžete pomocí nákupního košíku přes e-shop, telefonicky či emailem.
  • Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení. Přijatá objednávka se stává pro obě strany závaznou momentem potvrzení ze strany prodávajícího (potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem). V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.
  • Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých povinných údajů a náležitostí formuláře podle vzoru.
  • Všechny ceny zboží jsou konečné. Nejsme ptátci DPH. Šijeme a prodáváme oblečky pro malé pejsky, které si i sami navrhujeme. V případě, že Vám nebude vyhovovat některá z uvedených velikostí, můžete si u vybraných oblečků určit velikost přímo dle rozměrů vašeho pejska. V tomto případě je však dodací lhůta 5 pracovních dní.
  • Oblečky šité na míru pejska pouze při platbě předem. Nelze zaslat na dobírku.
  • Dárkové poukazy:
  • Dárkový poukaz můžete uplatnit na nákup zboží z celého sortimentu na e-shopu obleckypesjci.cz a to dokonce opakovaně až do vyčerpání hodnoty dárkového poukazu.
  • Dárkový poukaz lze uplatnit i na náklady na dopravu.
  • Dárkový poukaz nelze vyplatit v hotovosti.
  • Dárkový poukaz lze uplatnit i na zlevněné zboží.
  • Limitem je jen datum platnosti poukazu. Platnost poukazu je 6 měsíců od data vystavení.
  • Dárkový poukaz Vám bude zaslán po jeho uhrazení (bankovním převodem na účet) v elektronické podobě na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
  • Dárkový poukaz obsahuje unikátní kód, který zadáte v košíku v 1. kroku objednávky.

3. Zrušení objednávky

  • Každou objednávku můžete do 60 minut od objednání zrušit telefonicky (605 762 273) nebo e-mailem (objednavky@obleckypejsci.cz) bez udání důvodů.

4. Dodací lhůta

  • Dodací lhůta začíná dnem obdržení závazné objednávky. Zboží, které máme na skladě, expedujeme následující pracovní den ode dne potvrzení objednávky, není-li uvedeno jinak. Zakoupené zboží expedujeme hned po připsání částky na náš účet. Neodpovídáme za zpoždění dodávky z důvodů zdržení ze strany dopravce.
  • Pokud dojde ke zpoždění dodací lhůty, budeme vás neprodleně informovat o jejím prodloužení. V den, kdy bude zboží odesláno, Vás budeme kontaktovat e-mailem.
  • Pokud kupující odmítne převzít zásilku (i když je informován o uložení zásilky) prodávající má v tomto případě nárok na úhradu nákladů spojenou s odesláním a vrácením zásilky a bude ji po kupujícím vymáhat.
  • Pokud je zboží vráceno dopravcem jako nedoručitelné v důsledku špatně uvedené adresy v objednávce, považuje se takto vrácená zásilka za zboží, které bylo odmítnuto zákazníkem a platí pro něj stejná pravidla jako u nevyzvednutí zásilky.

5. Odstoupení od kupní smlouvy

  • Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a to bez udání důvodů (toto se však nevztahuje na zboží šité na míru pejska - vlastní velikost). Odstoupení od kupní smlouvy se řídí těmito podmínkami:
  • Před vrácením zboží vyplňte, prosím, reklamační formulář nebo zašlete e-mail na reklamace@obleckypejsci.cz s uvedením čísla objednávky a názvu reklamovaného produktu.
  • Při odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů má kupující povinnost vyplnit reklamační formulář, který bude obratem potvrzen bez zbytečného odkladu.
  • Kupující zboží zašle na své náklady prostřednictvím některého z dopravců na adresu: Jaroslava Nedomová, Rokycanova 279/18 Praha 3, PSČ 130 00.
  • Zboží musí být odesláno k prodejci nenošené, nepoškozené, neprané a s neodstraněnými etiketami.
  • Vrácená částka se bude rovnat částce, kterou kupující zaplatil za zboží i s cenou dopravy (tu ale jen do výše částky odpovídající nejlevnějšímu způsobu dopravy, který prodávající nabízí). Pokud kupující vrací jen část objednaného zboží, bude mu vrácena částka pouze za vrácené zboží bez ceny dopravy. Tato částka bude kupujícímu odeslána bankovním převodem.
  • Termín vrácení peněz je nejpozději do 14 dnů po odstoupení od smlouvy.

6. Výměna zboží

  • Zákazníkovi umožníme výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu (toto se však nevztahuje na zboží šité na míru pejska - vlastní velikost).
  • Pokud se rozhodne pro výměnu, je nutné dodržet tyto základní podmínky:
  • - zboží musí být odesláno nejpozději 14. den po fyzickém převzetí zásilky, nebo musí být zasláno do této lhůty písemné oznámení na naši e-mailovou adresu uvedenou v kontaktech a zboží musí být odesláno následující pracovní den od odeslání tohoto oznámení na náklady zákazníka,
  • - zboží musí být kompletní, neporušené, nepoužité, opatřené etiketami, schopné dalšího prodeje,
  • - zásilka musí být identifikovatelná na základě jejího čísla objednávky a musí obsahovat písemnou žádost o výměnu zboží, kde bude uvedeno, jaké zboží kupující požaduje při výměně (název, číslo produktu a počet kusů), nejsou-li tyto podrobnosti již domluveny předem telefonicky,
  • - zboží nesmí být zasláno na dobírku, v takovém případě nebude převzato,
  • - zboží zasílejte na výše uvedenou adresu provozovatele.
  • Zásilku ve vlastním zájmu zasílejte přepravními společnostmi, od kterých obdržíte potvrzení o převzetí do přepravy, na základě jehož budete schopni v případě ztráty zásilku reklamovat.
  • Výměna zboží bude uskutečněna v případě, že bude kompletní, neporušené, nepoužité, opatřené etiketami, schopné dalšího prodeje. Vyměněné zboží bude zákazníkovi odesláno na jeho adresu za cenu dopravy uvedené v sekci Doprava.
  • Vyměněné zboží bude předáno dopravci do 5 pracovních dnů.
  • V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nemůžeme bohužel akceptovat požadavek na výměnu zboží a zboží bude vráceno zpět.

7. Cena dopravy

  • Ceník dopravy je k dispozici na tomto webu v sekci Doprava.

8. Právo z vadného plnění a reklamace

  • Kupující má právo uplatnit právo z vadného plnění v případě, že zakoupené zboží při převzetí nemá vlastnosti stanovené v kupní smlouvě, není ve shodě s popisem, neodpovídá jakosti nebo účelu, který prodávající uvádí nebo pro který se obvykle používá. Kupující může uplatnit právo z vadného plnění u prodávajícího, a to bez zbytečného odkladu po zjištění vady. V případě uznání vady má kupující právo na bezplatnou opravu, výměnu zboží, přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy.
  • Kupující může uplatnit právo z vadného plnění během zákonné doby (24 měsíců).
  • Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud před převzetím zboží věděl, že zboží vadu má, anebo pokud vadu sám kupující způsobil.
  • Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku v co nekratším termínu).

9. Rozpor s kupní smlouvou (dle občanského zákoníku)

  • (stav, kdy věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou)
  • V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
  • Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

10. Ochrana osobních údajů

  • Prodej obchodu se řídí v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Všechna poskytnutá osobní data zákazníků jsou použita k vyřízení objednávky a nejsou poskytována třetím osobám. Výjimku tvoří externí přepravní služby.
  • Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů. Veškeré údaje získané od zákazníků naše společnosti užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti.
  • Pravidla pro ochranu osobních údajů (GDPR) jsou rozebírána na samostatné stránce tohoto webu.

11. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Kupující okamžikem potvrzení objednávky dává souhlas s obchodními podmínkami. V případě, že tyto obchodní podmínky neupravují vztah kupujícího a prodávajícího, pak se řídí platnými právními úpravami, především Obchodním a Občanským zákoníkem.
  • Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 1. 2025.